NrglBayar Sarımsı akıntı bende hamileliğimin başından beri var arada buna kaşıntı da ekleniyor.. şu an 33+2 yim hala devam ediyor akıntı hatta arttı diyebilirim fitil kullandım krem kullandım 3 gün geçiyo yine devam ediyor.. Tahlillerde hiç bi sorun çıkmıyor. Doktor bebeğe bi zararı olmayacağını söyledi inşalalh öyle olur..