Kelebekkkk Kızlar gece uyurken kocam yanlışlıkla karnıma vurdu uyku sersemliği ile. Acaba bebeğime bişey olmuş mudur 17 haftalık hamileyim
iremacar Kelebekkkk geçmiş olsun canimm benimde oğlum aniden karina oturdu doktora gittim suyun içind e hiçbirşey olmaz dedi sedece bebek eşten ayrılır onda da sen kötü olursun dedi
Duru03 Kelebekkkk bebek zaten suyun içinde olduğu için hissetmemiştir bile o darbeyi ben 33 haftalığım inan insan herşeyi takıyor kafasına bebeğime bişi mi oldu bişi olacak ben şuanda gülüyorum kendi yaptıklarıma ağrın falan yoksa Allah'ın izniyle bişi olmaz
Gnys Kelebekkkk canım ben öğretmenlik yapıyorum ilk haftalarımda bir öğrencim yanlışlıkla karnıma vurmuştu kanamam başlamıştı. Ama seninki o riskli zamanları geçmiş bişey olacağını sanmıyorum.
Oge Kelebekkkk araya yastık koyun bence bn öyle ypıorm dirsek yediktn sonra aşkı memnu gibi oluyor ama napalım 🤣🤣
Oge Kelebekkkk araya yastık koyun bence bn öyle ypıorm dirsek yediktn sonra aşkı memnu gibi oluyor ama napalım 🤣🤣
Gulizar0652 Kelebekkkk ben 18 yaşında ki kızından karnıma bildiğin tekme yedim bişey olmadi inan ve aklim gitmişti canim cok yanmisti çok şükür bişey olmadi 😁
Kelebekkkk Duru03 bundan önce 1 düşük 1 kürtaj 1 de dış gebelik ameliyatı geçirdim o yüzden korkuyorum
Kelebekkkk Gulizar0652 yaaa bana bisey olsun acısını çekerim de çocuğuna bisey olmasın yeter Bi de çocuk hareketlerini kaçıncı haftada hissetmeye başladınız
NALIN Kaynimin oğlu hafiften değdi sinir olsun çocuğa 😂 biz çok fazla evham yapan anneleriz sanırım 😂 korkma bisey olmamıştır arkadaşında dediği gibi bazen yaptiklarima taktiğim şeylere gülüyorum 😂
Meltem19 11 haftalıkken trafik kazası geçirmiştim .kötü bi kazaydı cok ağladım o kadar korktum ki ama miniğim beni bırakmadı hiçbir sıkıntı olmadı .suyun içinde gayet güvendelermiş☺