DiplomaliEvHanimi merhaba canım benim de aşağıdaydı düşik tehlikem oldu hatta bende progestan kullanıyorum ama çok şükür 5 aylık olduk ve yukarı çıkmışız ve iyiyiz dün gittim hastaneye iyiymiş hatta cinsiyetini öğrendik rabbim nasıl olırsa oğlum olacak benim düşük tehlikem varken birde bebek aşağıdayken annem sırtını duvara yasla ama sırtının altın battaniye falan koy soğuk yere yaşlanma ayaklarını havaya dik 20 dakika günde iki defa yap ben öyle yaptım doktorum dün bebek yukarı çıkmış büyüdükçe de çıkar dedi gayet iyisiniz dedi çok şükür ben hala ara ara yapıyorum progestanıda hala kullanıyorum son bir taplet kaldı o bittikten sonra daha kullanmıcam inşallah gerek kalmıcak sende sıkıntı yapma stres daha çok etkiler seni her zaman içini ferah tut jersey düzelir Allah'ın izniyle 🤗🤗😍😍