Umutbatum hamilelige bagli bobrek buyumesi.oluyor canm bebek baski yaptgi icin ihmal etme mutlaka git bende onemsemeyip gitmedim ama son zmanlar agridan kivrandrnca gittim 3 gun hastanede yattm suanda hala kontrol altndyim buyiume devam.ederse stent takilcagi soylendi insallah senninko bole bisy degildir ama sagdada diyince direk aklima bu gldi . Soluna yat sen yinede.