nazlihasan Edanur06 çok normal olması gereken kiloda canım. Ben 34 haftalığım tam. 33.haftada 44 cm 2.150 grdı
Purelove aysu2015 bende 33+2 yim bizim bebektede karın geriliği var iki hafta. Üç hafta olmadığı sürece sıkıntı yok dedi. Ufak bi bebek dedi sadece.
aysu2015 Purelove hmm anladm canm umarım 3 hafta olmaz bizimki de smdi 1 hafta geri ama baklm ilk defa bu skilde bu haftada oldu
Purelove Burjucan aynen bende 33+2 yim karnı iki hafta geriymiş üç hafta olmadığı sürece sıkıntı olmaz dedi beni de her hafta çağırıyor kontrole ufak bi bebek dedi kilomuzda en son 1900 dü