Zeynepkbsk Kızlar ya hamileligimin 15. Haftasında doktorumu değiştirdim oda bi kaç ilacımı değiştirdi sizce farkı ne hangisi daha iyi
Baysalli Zeynepkbsk ben eczaciyla konuştum evde d vit 3 var ama doktorum coledan yazdı dedm coledan doz olarak daha yoğun dvit iceriyomus birebir aynı değil dedi ben de coledan kullanıyorum hem tadı da güzel
Burcak61 Zeynepkbsk coledan d3 kullanıyorum d vitaminim 15 çıkmıştı diye verdi daha etkili devit 3 sen onu kullandım o yükseltmedi coledan bir ay da 31 yaptı değerimi şimdi halen kullanıyorum gümde 2 damla
Minlgms Kızlar doktor bana colledan yazdı yalnız reçete hamilelikte kullanılmaz deniyor sizce ne yapmalı içmeli miyim
Burcak61 Zeynepkbsk bana doktorum coledan ı 2 damla diye yazdı sizin doktorunuz nasıl önerdiyse öyle kullanın
Zeynepkbsk Nazkayra canım coledan ile bu farklı bende devit 3 ü 9 damla kullanıyordum bunu da öylekullanmıştım doktorum ne dedi hatırlamıyorum eczacı da bisey demedi
Poncik123 Zeynepkbsk hamileler için uygun değil yazınca kafam karıştı yarın bebeğim geliyor inşallah ondan sonra
Poncik123 Zeynepkbsk aslında çok korkuyorum ama düşünmek istemiyorum yarını. Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun 🙏🏻🙏🏻