SevgibiR seninde gözün aydın canım.valla ilk gece çok zorlandım yürürken kalkamıyorum sezeryan olunca mutlaka bakanın olucak.bugun 6.ci günüm anca toparladım yürüyodum ama ağrılar oluyodu annem kalıyor yanimda o yardimci oluyor tek olsam çok zorlanirmişim