Mavisevdam Merhaba anneler 😊 Ben Ferro Sanol ve Decavit kullanıyorum. Kollarım da kızarıklık ve sivilcelenme oluştu. Ve çok kötü kasıntı var. Sizde de oldu mu? Ne yapmam gerekiyor