Cnkglsn Yksl günde 1 tane şekersiz tüketebilirsin demişti bana doktorum 30 haftalık olduk hala günde 1 kez içiyorum bir problem Yok
Sevcanesme Yksl ben Türk kahvesi sevmiyorum ama nescafe Dibek kahvesi felan içiyorum ama hamile oldum olalı bir kere içtim galiba sevmedim tiksindim herhalde
Tgbatem Günde 2 fincanı geçmicek şekilde içilebilir ama hem kahve hem çay içmeyin derim günlük kafein miktarı war onun fazlası bebek için iyi değil nescafe hiç önerilmiyor çok kahwe ve çay kansızlıke demir eksikliği ne neden oluyor
Esra-A Yksl Günde bir defa içiyorum ama şekersiz asla içemem 😒 bazen iki haftada bir içiyorum aklıma geldikçe fazla içmedikçe sorun olmaz diye düşünüyorum
MrsG Ben hamilelik öncesi günde 3-4 tane içerdim. Artk içemiyorum reflü yapıyor. Çok seviyorum ama rahatsız ediyor doktorum 1-2 tane içebilirsin demişti. Kahveden hiçbir bebek sağlıksız doğmuyor heleki ölmüyor demişti. 🤗
DiplomaliEvHanimi Bende a101in dibek kahvesine bayiliyorum yaa onu az sekerli yapiyom sutle. 2,3gune bi icmek istiyom acaba zararlimi 🙄sut orasi fazla ya 🥰
Cimbom DiplomaliEvHanimi Bende türk pek icmiyorum hamileliğimin başından beri ya 3 ya 4 içtim dibek kahvesi bende sütlü içiyorum çok güzel oluyor