Kadertugrul Herkese merhaba ben yeni katıldım aranıza bende enfeksiyon gecırmıstım ama persembe gunu doktora gittim kadın dogum ve urolojıye tahlil ve ultrason cekıldı temiz cıktı sonuclar ama ben hala her gun sancılanıyorum gecmıyor basına boyle bısey gelen oldumu nasıl kurtuldu bırde benım her ay 10 gun gecıyor Du gunum gecen ay gunumde oldum ilk defa bu ay yıne Uc gun gectı ama beyaz akıntı oluyor su gibi neden olur acaba
Aselaselaksy Kadertugrul Bilgim yok bu enfeksiyon ile postun üstte kalsın diye yazıyorum canım bir test yap istersen
Ebrs Kadertugrul canim enfeksiyon bol bol tuvalete cikarak ve su icerek geciyo. Yani bende öyle olmuştu