Esradgc Bir Bebek'te down sendromu tanısı koyulabilmesi için çift taraflı kist olması bile tek başına yeterli değil demişti bize perinatoloji uzmanı. Öncelikle çok geçmiş olsun canım. Bizde de vardı 16 haftalıktı çift taraflı ve normal ölçülerden daha da büyüktü. O sebeple erken ayrıntılı ultrasona gittik bunun içinde perinatoloji uzmanına yönlendirdi doktorumuz. Bir sendromu var ise bu sendrom vücutta başka yerlere de zararı olabiliyormuş tabiki her durum herkes için aynı değildir. Sende içini ferah tut biliyorum zor oluyor ama bizim son kontrolümüz de doktorumuz kistlerin birini göremedi ve diğeri içinde küçülmeye gittiğini söyledi. İlk öğrendiğimiz de bizde aynı korkuları yaşadık ya kaybolmazsa ama doktorunla görüşüp erken bir ayrıntılı ultrason yaptırıp perinatoloji doktorundan daha güzel bilgi alabilirsin. Biz de ondan sonra rahatladık. 21+ olduk şimdi. Haftaya ayrıntılı ultrasona giricez hayırlı haberler alırız inşallah. Hepimiz sağ salim kucaklayalım inşallah yavrularımızı 🙏🏻😇