meryem3333 Kızlar bugün kontrolüm vardı tam 14 haftalikti doktor 15 haftalık olduğunu bir hafta önde gittiğini söyledi sizlerin nasıl önde giden var mı ?
Aysebkr1258 meryem3333 ilk zamanlar benim bebeğim 2 hafta önden gidiyordu sonra yavaş yavaş gününe dönüyorlar şimdi tam adetimle bir gidiyo
Mayasey meryem3333 ilk zamanlar olabilir. Geç döllenme falan değilse doğum zamanı yine son adet tarihine göre hesaplanır. Aksi halde bebeğin önden gitmesi kilolu bir bebek olacağının göstergesidir. Sizin için bunu söylemiyorum tabi haftanız daha çok erken.