Senanuurrr Ben hala göbekten yapıyorum hanımlar 24 haftalık olduk doktorum bı problem yok yap dedi ama artık büyüdü ıster ıstemez korkuyorum siz nerden yapıyorsunuz ıgneyi
Hanifeak Senanuurrr neden kan sulandırıcı kullanıyorsunuz 🤔ben dopum yaptım doktor bana da vermişte merak ettim
Sarem Senanuurrr canım bende 8+2 oldum göbekten yapıyorum bu gün ilk defa bu kadar acı hissettim resmen igne girmedi
Zozan03 Senanuurrr canim bacaklarada vurabiliyorsunuz omuzlarada bn hep bacaktan yapiyorum artik basta bnde gobekten yapiyordum
Senanuurrr Hanifeak kanım sulansın bebege daha iyi kan gitsin diye canm düşük yasadım daha önce pıhtılasma yüzünden
Senanuurrr Sarem ilk zamanlar oyle oluyor bnm nasıl cürürdü etim ıgneyi fazla tutma youtubeden kan sulandırıcı ıgne yapımı yaz ızle faydası olur canım
Htc70 Senanuurrr 6 ay bitimine kadar göbekten yapabilirsin dedi doktorum. Deri iyice gerildikten sonra kol ve bataktan yapabiliyoruz
Esrayusuf Senanuurrr canım benimde üç genimde pıhtılaşma çıktı ama iki doktorda birşey Yok dedi şaştım kaldım İstanbul avrupa yakasında oturuyorum var mı önereceğin hastane doktor bu konuda bilgili olan
Senanuurrr Esrayusuf aynısı basıma geldi anadolu yakasında doktorum dr soner yılmaz ınıstegram adresi canım bakabılırsın hamıle kalır kalmaz ıgne ve coraspirin baslattı cook şükür 6 aya giriyoruz
Esrayusuf Senanuurrr sorma ya ben inanmıyorum o yüzden daha gidicem çok doktora doğrusunu bulana kadar Anadolu yakası uzak ya
Htcgnl Senanuurrr anladım canım teşekkür ederim ben araştırma hastanesini aradım ilk kayıp sa test yapmadıklarını söylediler o yüzden de maalesef ki gidemedim 😑 birde sıra almayı deniyeyim bari
Htc70 Senanuurrr O zaman vurmaya devam edebilirsin göbekten. Çünkü kollar gerçekten bi süreden sonra iğneyi kabul etmiyor çok acıyor