13+4 haftalığım benim de kızım olacak Rabbim nasip ederse bende aynıyım midem başından beri bulanıyorum serum ilaç hep kullandım bir haftadır iyiydim şimdi tekrar başladı doktorum dramamine ilaç verdi sabah akşam onu alıyorum ancak o şekilde yemek yiye biliyorum