Assda 36+2 günlük hamileyim ara ara sanki kolarım tutmuyor bacaklarım tutmıcak gibi gibi hissediyorum böyle olan varmı acaba
hayatim Assda mrb bende 37hafta 4gunlugum doktor normalmi yoksa sezaryenmi olcam diye birsey demedi yardmci olurmsnx
Hanifetaskiran Bacaklarımda ödem oldu benim hissizlik pek yok ama çabuk yorulma var. Tüm gün ayaktayım zaten doktor ayaklarını biraz yukarda tutup dinlen dedi size de iyi gelir belki
Umutbatum böbreginin oralarda karnına doğru gelen bi agrınız var mı kızlar? dün başaldı bende agrıyannyatafın üzerine yatamıyorum nefesimi kesiyor