Ysn canım medipoldeki doktoruma attım sonucu. Problem Yok dedi. Yani protein kaçağı Yok mu dedim . Yok dedi. Ama protein kaçağı başladı demiştiniz hatta tahlil istedi yüksselmiş mi diye.. bi ara kaçak durdu biz gine dikkatli olalım dedi. Anlamadığım kaçak başlayınca yükselmeye devam etmez mi bunu ney durdurabilir? Kullandığım ilaçta Yok sadece tansiyon takibi yapıyorum