Frdsr Merhaba taze anne adayları ve anneler ben Konya da yaşıyorum ve bir arkadaşımın tavsiyesiyle burda Dr.Ali Kemal Belviranlı hastanesine gebe okuluna katıldım. Doğumdan tutun emzirme eğitimine kadar herşeyin anlatılıp konuşulduğu çok samimi ve sıcak bir ortam vardı tabi bunların hepsi Elif ebemiz sayesinde o kadar ilgili her konu da yardımcı olmaya çalışan biri ki ben inanılmaz memnun kaldım. Bu eğitim tamamen ücretsiz. Halk eğitimlerde falan da veriliyor sanırım ama burda ki ortam inanın çok farklıydı. Ki ben normal Doğumdan ödü kopan biri olarak şu an ki cesaretimi size anlatamam 😊 sezeryan sonrası normal Doğum düşünenler için de baya faydası oluyor katılmak isteyen olursa yardımcı olurum. Belki faydalanmak isteyen olur diye düşündüm
busubusu Zeynep7492 pazartesi çarşamba cuma toplam 12 saat ders oluyo canm gitmek istiyorsanız arayın yer dolabiliyor