Tprknesrin benim yeğenim de öyle oldu kordon dolanması sonucu oksijensiz kaldı nabızları düştü acil sezeryana alındı 10 gün küvez de kaldı hiç birşey olmadı çok şükür nörolojik muayeneleri falan hep normaldi sen içini ferah tut inşallah hiç birşey olmaz bol bol dua edicem bebişin için hayırlı haberlerini bekliyoruz 🙏🏻😘