Elwing6 O zaman öz türkce kız isimlerini burada toplayalim cünkü kesinlikle öz türkce koyacagim..banada fikir olsun belki cok begendigim bir isim cikar :) benim listem Aybike;Ay gibi güzel ve el değmemiş kadın Ayçıl;Gökteki Ay gibi, Ay gibi güzel, Ay'a benzeyen Gökçe ilke İlay İdil Ekin Cansel Umay Suan gökçe diyoruz 🤗 sizce ?
Gamzeciks Elwing6 eşimin kız kardeşinin ismi Gökçe olmasaydı biz koymayı düşünüyorduk. Çok güzel bir isim
Elwing6 Gamzeciks bende umayi yakin arkdasim koydugu icin üzgünüm ya :) siz ne koyacaksiniz ? Gökçe baya eski turk ismi..
Sevdaliza HillKse Göksev diye isim varmıymış ayy çok sevindim anlamı neymiş ki acaba? Eşimin adı Gökhan benim Sevda hatta baya takıldık Göksev olsun kızımızın ismi diye ama uydurma isim oldu gibimize geldi bizim wp durumları felan GökSev 😂 ikimizin adlarının kısaltılmışı diye 😂😂
Gamzeciks Elwing6 hala bulamadık biz :( hergün başka bir isim geliyor aklımıza. Seden, Sezen, İdil, Deniz, İpek şuan bunlar var aklımızda.
ChubbyOrange Elwing6 ben kızım olsaydı kesinlikle Bilge istiyordum. Hatta Bilge Umay kalbimden geçendi. Bilge diyorum :)
Elwing6 sydtns demeyin arkadaslarrr umayi bende cok istiyorum da arkadas yakin..cocuklar bir araya cok geliyor..koysam ayip olmazmi..kizida hayran hayran severdim ozenmis gibi:)))) ah ahh :)
Elwing6 Gamzeciks idili bizde dusunduk ama cagrilisi zor sanki..bizde bulamauacagiz bu gidisle..surekli ya ekleniyor ya degisiyor :)
Hgztp Elwing6 biz de Türkçe isim koymayı düşünüyoruz ben kız için burla isminin anlamını çok beğenmiştim ama kulağa biraz kaba geldiği için vazgeçtim kız olursa inşallah Maral ılgın düşünüyoruz ama seçeneklerimizde ilay ve İdil de vardı 😊
Elwing6 Hgztp ilay ilaydanin yarimi gibi geliyor herkese :) hatta babam ilay koyacagniza ilayda koyun dedi :)
sydtns Elwing6 Eğer samimiyetiniz fazlaysa yani kıskandı etti vs diye düşünmeyecek biryse bence mahsuru yokki koymanın sonuçta ne kadar birlikte olabilirler ki ? Bence Umay Ana’nın adını taşır ne güzel 😍 Oğlum oldu Ayaz Ata’nın adını talıyacak 😄
Hgztp Elwing6 evet biraz öyle oluyor ama bence çok kibar bir isim benim eşim de İlayda derler dedi diyr vazgeçtim zaten ilay isminden 😊
Elwing6 sydtns ya ne bileyim baya kalabalik bir arkadas grubuyuz isim bulamamista kopya cekmis gibi olmak istemiyorum ama bir yandanda koymasa direk koyacagim isimdendi..belkide bebisi cok sevdigimden 🤗 cok guzelmis oglunuzunda adi masallah
Elwing6 Aysnrplt bizimkisi cerkes janset diye tutturdu 😆😅 cok aykiri geliyor bana.anlasamiyoruz :) gerci ne koyarsam koyayim karismayacakmis :)