Beyazlale 15 + 3 günlük hamileyim.. normalde burnum kanamaz sabahları kuruyor da. Biraz kanama oldu korkudan tansiyon düştü. Normal mi kanaması. Varmı yaşayan
Semrukburtuk Beyazlale benim burun kanamam 14-15 haftalarda başladı 23 oldum hala devam ediyor doktorum normal dedi
Kelebegimmm Evet normalmiş.afedersiniz bende bazen burnumu temizlerken damladan daha az kan oluyır.ama önceden bildiğim için korkmuyorum.ilerde daha çok olursada korkmam