Banaz Merhaba kızlar hamile olupta rahimde kanama alanı olan varmı? Nasıl geçecek benim 10. Haftada belli oldu 🙁 riski varmı
lalenur Banaz cnm benim de vardı 11.hafta civarlarında doktor gecer dedi 16.haftada tekrar muayene oldum tamamen geçmisti rahim o kanama alanini temizliyor kendi kendine demisti doktorum geçer seninkide
mockingbird Banaz Merhaba. Öncelikle geçmiş olsun. Benimde 9.haftamdan 14.haftama kadsr vsrdı. Bol bol dinlenin. Kendinizi zorlamayın ve en önemlisi iyi düşünün iyi olsun. Biz bugün 6.ayımıza girdik çol şükür😊
Sevim1609 Seyda_ank Canım benim oluyo hatta 2 gün önce kanamam oldu yine real ağrısı gibi belim kasıklarım ağrıdı. Doktora sormuştum normal kanama olunca ağrır dedi
Seyda_ank Sevim1609 benimde oluyor kanama tam durdu diyorum tekrar başlıyor yarın randevum var ama her anı korkuyla geçiriyorum acaba kalp atışı var mı diye
Asll Bende 6 haftalık hamileyim 3 gün önce kahverengi lekem geldi kanama başlamış iğne yaptılar göbektende yapıyorum fitilde kullanıyorum üstüne birde nezle oldum çok öksürüğüm var çok korkuyorum bende