iremalbayrak Merhaba anneler ☺️ 4 hafta 4 günlük hamileyim ama ilk hcg (26 mart) 22.5 cıkmıstı.ikinci hcg (29 Mart) 103.5 çıktı. Bana düşük ve yavaş yükseliyor gibi geliyor. Sizce nasıl hcgsi böyle yükselip Doğum yapan var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim çok endişeleniyorum 😥
denizannee iremalbayrak 3 gün arayla 14, 106, 1060 olarak ilerledi. Şuan 19+4 olduk hersey yolunda cok şükür. Önemli olan değerin artması. Sağlıcakla al kucağına inşallah 🙇♀️
Melie Yok canım normalde 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyor senin ki 3 günde 4 katına çıkmış gayet iyi yükselmiş, tebrik ederim . Bende 7+2 deyim mide bulantılarım 5. Hafta başladı umarım sende olmaz🙏🏻
iremalbayrak Melie çok teşekkür ederim içim rahatladı. 500 ler 600 ler görünce korktum benimki çok az gibi geldi 🙏🏻🙏🏻
Damla01 Canim benmki 9.26 dan yukseldi simdi cok sukur 21+6 dayım. Seninkinin artisi normal ama 2 gune bir enaz 2 katı artmasi normal kabul ediliyor demisti doktorum 😊
iremalbayrak Damla01 Yükselişin gidişatı nasıldı peki 4 haftalıktan 5. 6. Haftada kaça çıkmıştı acaba 😊
Damla01 9 dan 2 gun sonra 37 ye cikti. Sonra 108 falan oldu ardindan 2 kati artti. En son 1.000 - 1.500 arasindaydi kesem gorundu 😊
iremalbayrak denizannee Beni de doktor 10 gün sonra çağırdı inşallah benimde değerlerim 1000 kere çıkmış olur 🙏🏻 Çok teşekkür ederim bu yorumlar iyi geldi 😊
denizannee iremalbayrak inşallah 🙇♀️ iyi gelmez mi hiç insan destek ister moral ister bu dönemde. Gönlünce olsun sana bağışlasın kuzunu inşallah 🙇♀️🙇♀️