Nshr Canım ben ilk 19+0da hissettim. Tekme değildi herhalde hareket ediyordu içimde bir dalgalanma oldu. Sanki boşlukta bişi hareket ediyor gibi. Yavrumun ilk hareketine tepkim kusmak oldu hahaha :):). Çünkü o hareketleri midemi bulandırıyor hala :) bir iki gün sonra da ilk tekmesini dışarıdan değil tabi içeriden. Böyle balon patlaması gibi pıt etti sanki. Şimdi 20+1 olduk sanki içeriden birisi kapıyı çalar gibi tık tık yapıyor. Çok ilginç bir şey bazen kasıklarımda hissediyorum böyle bişi vuruyor sanki. İlerleyen zamanlarda şöyle bi 500 gr olsun daha da hissedilir olacak sonuçta boylar uzuyor :)