Duygdmr Remzi Erene birkaç kez gittim gerçekten çok ilgili çok güleryüzlü biri. Ultrsonda da kendine güveniyor. Erken haftalarda olmamıza rağmen gayet anlaşılır fotoğraflar verdi bize. Ama normal istediğim için Adatıp reyhan hanımda doğum yaptım. Ondan da çok memnun kalmıştım.