Nomays11 Kızlar biraz önce muayeneden çıktım 36+0 haftadayım 2700 olmuş bebeğim doktor biraz az kilo almış narin bebeğimiz dedi. 2 nin üstünde olduğu için problem Yok ama korkma dedi. Ama benim moralim çok bozuldu protein sebze ağırlıklı beslen diyor ama bende zaten öyle yapıyorum dikkat ediyorum yani sizce nasıl kilo ya da ben yapmalıyım
Hfz_baskurt Nomays11 hppmom kilo hesabina göre gayet iyi kilosu . Fazla dert etme bence bu haftalardan sonra hafta da 250 gram alıyor Bebek. Günde muhakkak bir tane muZ, gün içinde bir bardak süt içmeyi unutma..😊
GozdeCemre Nomays11 36 haftada 2700 de doğana kadar 3 olur belki geçer bile 41. Haftayı bulursa herkes 4 kilo doğuracak diye bişer yok Bence kilosunu dert etme 1555 gr doğum yapmış bir anne olarak söylüyorum
okyanus8731 Nomays11 yaa kilosu gayet normal üzülme boş şeyler için daha düşük kiloda doğum yapanlar var
Nomays11 Hfz_baskurt okyanus8731 031965 Öyle mi diyorsunuz ben bilim beklemiyodum şimdiye kadar hep gayet iyi gidiyo deyince birden Böyle zayıf gelmesi moralimi bozdu şu haftaya tekrar muayenem var dikkat edicem bakalım, sağol kızlar
031965 Bizim de düşük kilosu 2600dü 36da ama önemli olan sağlığı bunun için hiç üzülmüyorum zayıf bebekler doğduğunda daha çabuk toparlanıyormuş. Bebeğim haftada 250 gram kadar alıyo ve 3 kg doğsa bile bana yeter. Boşver 4 kilo doğmayıversinler canını sıkma