Canım benim de aynı başlıkta açılmış bir konum var. Benim bebeğime de 20. Haftada choroid plexus kondu tanısı ve çok korkmuştum burada kimden duyduysam hepsi de kaybolduğunu söylemişti ben amniyosentez tehlikeli olduğu için illumina verifi plus test yaptırdım kanını yurt dışında analiz ediyorlar olası bir kromozomal bozukluk için. Çok şükür temiz çıkmıştı. İçini ferah tut ve bence amniyo yaptırma yine de sen bilirsin ama benim en çok korktuğun şey amniyo sonucunun temiz çıkması ama amniyosentez yüzünden bebeğimi kaybetmekti. Senin de inşallah geçicidir, içini ferah tut.