denizannee Çok sağol canım şu anda beni okadar çok rahatlattın ki , dokundum göğüslerime ve hafif bi acı var ve dediğin gibi hala dolgun inşAllah hiç bir sorun yoktur yoksa başka bir doktora randevu almak istiyorum ama eşimde saçmalama diyor. zaten öyle pek birşey hissetmedim hamileliğim boyunca sadece hafif bulantı yorgunluk ve geğirme bünyem alışmışta olabilir dediğin gibi ama 9 uncu haftada ve zaman geçtikce artması gerekmiyor mu?