anapanda12 hayır canım progestanı ilk 3ay kullandım şuan magnezyum vitamin folik asit sıradan haplar kullanıyorum 😓ben de anlamadım grip soğukalgınlığı cinsel birliktelik hiç biri olmadı doktor da detaylı bakalım dedi randevu aldım çarşambaya bekliyorum yatarak 😓