Mesajları okudukça indanların ne kadar yanlış bilgi verdiklerini görüyorum, ben dış gebelik yaşadım geçen sene mayısta. Kan değerin iki günde bir iki katı olmalı. Kendiliğinden düşmez dış gebelik tüplerde kese. Büyüdükçe tüplerin patlama ihtimali var. İyi doktor araştıracağım derdine düşme hiç biri şu aşamada kesin bilgi vermez. Ben 5haftalkken alttan baktırdım hiçbirşey olmadı. Kese görünmedi. 6. Haftada kanama ve sancıyla hastaneye acil kaldırıldım. Laparoskopi oldum ufak bir kesiyle tüpümü almadan içini temizlediler. Üç gün sonra taburcu oldum. Geçtiğimiz Kasım ayında tekrar hamile kaldım. Şimdi 18 haftalık. Ben yaşadım süreci anlattım canım. Doktorlara güven. Renkli ultrasona girmeni tavsiye ederim