DuyguK Sol kolda uyuşma his kaybı yaşayan var mı cok kötüyüm kızlar yardım edin böyle surumda olup çare bulan yazsın ne olur 2 gündür sabahlıyorum 24 haftalık gebeyim
annee1997 ben sol kolda degilde gittikce heryerde uyuşma hiss ediyorum geceleri yataga girdiğimde oluyor ve uyuyamıyorum çok çok kötü bir hiss..Ben en son tansiyonumu ölçtüm uyuyamayınca ve baya yükseldiyini gördüm limon falan yedim ondan sonra geçti uyuşmalar..Öyle olunca sende tansiyonunu ölç düşmüş ve ya kalkmış ola bilir inşAllah yardımcı ola bilmişimdir
annee1997 DuyguK canım senin için girip internetden araştırdım doktorlar diyo ki normalmiş öyle olduğunda kolunuzu yukarı kaldırıp bir süre bekleyin geçicek diyorlar bunuda dene istersen
DuyguK Bende okudum bütün geçen yukarıda tuttum uykusuz kaldım geçmedi geçmedi ya teşekküre ederim canım 1 saat geçti snra geri başladı agrılar uyusmalar