Rabiaaa1406 Hanımlar merhaba 33+3üm erken doğum riskiyle ciger geliştirici yaptı bilgisi olan paylaşabilir mi
Yesim_Ercan Rabiaaa1406 bende 28 jaftalikken 4 doz vuruldu bana 2 carsmb gunu 2 dozda cuma gunu vurdurdum benimde erken dogum riskim var doktor verdi bebek dogdugunda kuvezde kalmasin diye verdi yasama sansi olsun diye simdi 29+6 haftaligiz