Cimbom Valla hiç belli olmuyormuş bu bebeklerin pozisyonu ve dönme olayı. Mesela çk ilginç bzmki 33. Haftama kadar hep baş aşağıdaydı tabi dönmüştür defalarca içerde ama her kontrolümde hep baş aşağı çıkıyordu. Tam 33. Haftama girdiğim gece ben bi fenalaştm nefes alamadm rahim çk toplandı taş gibi oldu sancı yaptı flan miğdem ağrıdı yandı sonra aşağıya tekmeler başladı acıtıyodu üstelik. Eşimle geç saatlere kadar geçmesini bekledk ve bu döndümü naptı aşağıya tekma atıyor diyodum. 33+1 de yani ertesi gün son detaylım vardı bi baktık ki cidden dönmüş makat geliş dedi doktor. Biz tabi şok cnkü hep baş aşağıydı artk bn dönmez diyodm ve kendmi normal doğumada hazırlamaya başlamıştm. Ama felaket bşymiş kafasının yukarda olması cnkü miğdeme nasl baskı yapıyor kafasıyla zor nefes alıyorm miğdem yanıyor ara ara başım dönüyor fln. Neyse detaylıyı yapan doktor başka bişy görmüş kanama var gibi kendi doktoruma rapor etmş doktorm aradı yarn gel bakaym diye. 33+2 de gittk yani kendi doktoruma ona da söyledm bebek dönmüş diye oda dönebilir bdha ama küçük ihtimal artk demişti ki bi baktı ultrasonla tekrardan baş aşağı pozisyonda. 2 gün için de yani döndü sürekli ben tabi tekrardan sevindm normal olck diye. Şuan 34+4 oldk hala baş aşağı galiba cnkü rahatm aşağı tekme yemiyorm :) kafa yukarda zormş valla.