Elff111 Evet canım ben kullanıyorum. Tiroid im yüksek çıkınca doktorum ben endokrinciye yönlendirmişti ilaç versin sana diye hamileliğimn başlarıydı. Endokrinci de kan ve idrar aldı kendide bakmak için. Tiroid 2.8 di o yüzdn basit bi ilaç verdi ama asıl önemli olan idrarda iyot çk çk düşük çıkmış ciddi düşük yazıyordu. Tiroid i etkileyen bşymiş ztn buda. O yüzden ona da jodid verdi hem de sabah akşam alıyorm ben çk düşük olduğu için. 1 ay snra 24 saatlik idrar biriktirip gitmiştim brz yükselmişti tbi ama hala sabah akşam iciyorm doğuma kadar da kullanıcam.