Elff111 ayy ne güzel benimki de atsa keşke ben geç hissettim sanırım ztn 22 +0 da elimi karnıma koydum kalp atışı gibi tık tık oldu 3 5 dk sonra gitti o da ztn herhalde bebek tir diye düşündüm ama henüz tekme yemedim sabırsızlıkla bekliyorum ama ciddi anlamda hissetmeyi acaba o mu demeden :))