Burcuveburcum TugbAta valla hissetsem belli bir heyecan duyacağımda daha yiyemedik hanımefendinin tekmesini🙈 Eylül doğum için harika bi ay ilk kızımı da eylülde doğurdum annelik ne mucize bişey 🙏
Elaela TugbAta bugün itibariye 18 olduk hissetmek istiyorum bende artık minnoşumu hayırla sağlıkla gelsinler 🙂🙏🏻
TugbAta İlk doğumum olacak Allah’ın izniyle çok aşırı heyecanlıyım ve çok mutluyum Rabbim iyi ki nasip etmiş böyle bir duyguyu diyorum Eylül ayını iple cekiyoruz 17+5 olduk🥰
TugbAta İlk gebeliğim olmasına rağmen minik tekmesini 16. Haftanın sonunda hissettim. Çok çaresizdim içimde bir korku vardı düşük tehlikemiz ve kanamam oluyordu. Okadar kötü durumdaydım ki kimse yoktu yanımda ellerimi açtım ve gözyaşları içerisinde varlığını iyi olduğunu hissettir Allahım dedim ve öyle bir hissettirdi ki içim çok rahatlamıştı. Hala tehlikemiz var ama çok şükür artık hissediyorum varlığını 🙏🥰
rmysaa06 TugbAta biz daha 14+5 iz 🙈 bende hiç heyecan yok çünkü oğlum 1 yaşında , kazara kaldım . Kucağımda zaten küçük bi bebiş var günün telaşından hamileliği unutuyorm . Heyecandan çok ikisine nasıl bakıcam korkusu var
TugbAta rmysaa06 ayy maşallah rabbim bağışlasın inşallah özel olacak ama süt koruma gibi şeyler söyleniyor nasıl hamile kaldınız