Ozgesabun55
Herkese merhaba, yardımcıı olursanz cok sevinirim benm adetim cok gecikti en son 1 şubatta bitti olarak kaydetmşm. Hamile kalma durumuda değil. Aralarda kahverengi akıntıların oluyodu basına gelen varmı ? Adet belirtilerim vardı ama hala olmadım oyuzden ptesiye randevü aldım