Yasmin41 eet park beşikle yatak aynı şey
Odan darsa sıkıntı
Bende yüksek baza ve yüksekte yatak var. Ben park beşik almaya karar vermiştim. Aldım. Ama kurmamıştım.
Yatağımla park beşik aynı hizada olmıcak gibi düşünüordm. Evet bi tık park beşik yatağımdan aşağıda kalıor ama bebeği almam kavramam onu görmem kolay olacak.
Yani benim için anne yanından daha iyi olmş oldu kurunca anladım 😀 henüz kullanmadım😊