Bebekbekliyorum Kızlar illa 32 den sonra mı rapor almak gerekiyor. Suan 26+6yım. Ve cok yoruluyorum. Ise gitmek istemiyorm
hillkaya Bebekbekliyorum yasal Doğum iznin 32. De başlar canım. İle gidemicek durumdaysan doktorundan istirahat raporu isteyebilirsin 32ye kadar seni idare etmesi amacıyla
Ggizemsnl Bebekbekliyorum sen öncesinde de alırsın ama riskli gebelik diye verir doktor bu sefer Doğumdan sonraki izinlerin azalır. Elbet ki yorulacaksın ama sağlıklıysan az dişini sık gününde al Doğumdan sonra keşke erken çıkmasaydım deme