Derinaras Kızlarr benim gibi klomen ve ya diğer ilaçları kullananlar isimlerini bilmiyorum k.bakmayın🙈 haydi toplanalım bu postta birbirimizi haberdar edelimmm 💗
Beyra0212 Derinaras toplanalım valla 🙄 klomenle ikinci ayım. İlk Ay bir sürü yumurta hemde oldukça gelişikli yumurta artı çatlatma iğnesi sonuç adet 😂 bu ay bakalım kısmetse olsun hayırlısıyla 🥰🥰
Derinaras CanaNefess hadi bakalım hayırlısı kuzum ❤️ İnşallah güzel haberler verirsin bizede 🤲🏻 Bende yarın 3. İlacımı içicem allah kısmet ederse ☺️
Derinaras CanaNefess ben daha öncede bununla hamile kaldım ilk kullanımımda iğne olmadım ama ozaman sadece 5 gün içtim ilacı bide yanında folikasit içmiştim bu sefer ne olur bilmiyorum
CanaNefess Derinaras benim çok ümidim yok soldan yumurtlamışım ama sol tüpüm tıkalı nasıl olcak bilmiyorum
CanaNefess Derinaras ahh inşallah rabbim gönlümüzdekini nasip eder çok stres yapıyorum iyi değil biliyorum ama elimde değil
Duuyguum CanaNefess ay şimdi okudum canım kusura bakma İnan var ya rabbim bi olduruyor ki şaşıp kalıyorsun hiç kötü kötü düşünme inşallah tutunur olmazsa da tüpün açılması iÇin tedavi olursun
tolgamelikeee CanaNefess aynı durumu bende yaşadım ameliyat olmuştum sol tüpüm gene açılmadı sonra klomen kullandım 2 yumurtamın ikiside sol taraftan gelişmişti ama umudum yoktu şuan 20 haftalık hamileyim pozitif düşün inşallah olur 🤗
Derinaras CanaNefess evet stres yapmamalısın ve ilişkiyede o düşünceyle girme ben mesela o dönemde hiç aklıma bile getirmemistim ilk kullanımımda hemde iğnesiz kalmıstım olucağı olduktan sonra nasıl insanlar hamile kalıyo hiç ummadıkları halde benim çalıştığım yerde bi kadın vardı kadına doktor senin çocuğun olamaz demis bekarken ve evlenmis hemen hamile kalmıs kadın düşün 🤔
Derinaras CanaNefess evet hakkımızda hayırlısı neyse o olsun diyelim allah hayırlısını verir her zaman herşeyin bi sebebi var işte 🙄
CanaNefess Duuyguum rabbim ol desin tabi neler oluyor da ama işte insanın elinde değil. Bakalım hayırlısı olsun artık belki tüpün açılması için tedavi olurum ufak bi operasyon gibi
Mzgn01 CanaNefess bitkisel şeyler denemek isterseniz bi kaç tavsiye de bulunabilirim tüplerin açılması için
Duuyguum Busracetin evde az önce test yaptım tek çizgi çıktı profilime girmiş orda yorumlarda paylaştım resmî ikinci çizgi Yok adetimi bekleyeyim diyorum iki saattir ağlıyorum zaten canım sıkıldı
Derinaras Duuyguum hiç canını sıkma canım vardır ondada bi hayır bence bende hamileyken ev tasıdım koli tasıdım haberim yoktu ve hic bisey olmadı sonraki artık düşük tehlikesi azaldığı haftalarda kendisi öldü demekki sağlıksızdı allah daha büyük sıkıntılar yasatmadan aldı
Busracetin Duuyguum hayirlisi olsun canim belli de olmaz tam iğnenin etkisinin geçip beta hormonunun yukselme doneminde olabilirsin , ağlayip üzme kendini hayirli zamanda gelsin yeter ki , ben zaten olumsuz hissediyorum o yüzden adetimi bekliycem canim