Ssunal 30 haftalık hamileyim hamile kalmadan önce mantar şikayetiyle zaten hastaneye gitmiştim hala daha onunla uğraşıyorum fitil antibiyotik ne kullansam 1 hafta iyiyim 1 hafta sonra yine aynı kaşıntı için herşeyi denedim travazolde sürüyorum Bol su iç bir de yoğurt sür içeri doğru 15 dakika bekle yıka o biraz rahatlatıyor beni inşallah hemen geçer ama Doğum için bir sorun olmuyormuş bende ondan çok korkuyordum normal doğumu engeller diye