Gul-41 bi çok doktorun sezeryancı diye adı çıkmış ama öncelikle hastalarını incelemekte fayda var. Ben marmara hastanesinde ismail beye gidiyorum o da sezeryanla nam salmış. Ama sorun doktorda değil. Hastaları genelde hep tiroit yüksek tansiyon şeker obezite gibi sorunları olan hastalar. Bi de tüp bebek aşılama filan da yapıyor, o yüzden hastanın bebeğin sağlığı için mecbur sezeryan gerekiyor doktor da yapıyor. Zaten sezeryan ya da normal doğum olması bişeyi değiştirmez bence yeter ki annenin ve bebeğin sağlığı yerinde olsun, ne gerekiyorsa onu yapıyor doktorlar.