ozgyrs bende yaşadım o illeti😖cok zordu allah yardımcın olsun,2-3 hafta cektim,testler temizdi bendede sebebi bulunmadı,sık duş almaya çalış cnm,bende bebek yağı kullanıyordum duştan sonra,belki o yapıyor die onu da bıraktım,duştan sonra hiç bişi sürmedim uzun bi süre,yeni aldığın bi kıyafet varsa yıkamadan kesinlikle giyme,yumuşatıcı fazla kullanma,baharat ve yag mümkünse az kulllan,ben böylelikle atlattım,ama izleri hala geçmedi 😢kaşımaktan yara yapmıştım bi kaç yeri kanatana kadar kaşıyordum inşh zamanla geçer die dua ediyorum,cok kaşımamaya çalış diycem ama biliyorum ki zor😞