Haticeebasyoll bende normalözele doğum yapmak için musaitttim.doğum geldi çattı sabah 6 buçukta nişanım geldi aksam saat 4 kadar sancılandım bele vurdu o saate kr kontrol ettiler 1 cm acıklık vardı evebidaha gönderdiler en son dayanamdım doktorumu aradım sezaryan istiyorum tamam dedi ogün doğum oldu ilk gün ayakta gezeledim agrım oldu ama dayanılmıcak gibi degildi ondan sonra 1 hafta olmadan evimde geziyordum iş bile yapıyordum yapma dedikleri halde dikişlerimde iyiydi suan belli bile çizgi halinde.Uzattım lafı amade ben normal doğum yapamam cesaretim yok suan ikinciye hamileyim Allahtan bişeyyoluyuz olmassa yine sezaryan bide herkesin bünyesi bir değil kilolu insanlarda zor oluyor ben zayıftım hamileyken bile almadım fazla o yuzden cabuk toparlandım çok şükür.Son olarak normal doğum yapanlara helal olsun diyorum 😊