Sengulkrgz Arzumurkmez siz beg3ndiyseniz iciniz sindiyse bence baskalarinin ne dusundugunu onemsemeyin derim...Simdi begendim diyen de cikacaktir begenmedim diyende cikacaktir.Siz begendiyseniz oglunuza bu ismi yakistirdiysaniz biz onemlindegiliz benceee🤗🙏
Meralcnbz Arzumurkmez bence guzel canm saglikla gelsin paşa insllh bende aras ahlas istiorum ama ahlas isminde kararszim kuranda gecio diye istedim ama neblm
Arzumurkmez Sengulkrgz teşekkürler🙏🏻 İsim konusu çok zormuş bi türlü karar veremiyo insan. Fikir alma ihtiyacı duydum☺️
Sengulkrgz Arzumurkmez boyle ismi sesli soylee kendi kendine kulagina nasil geliyor bir bak 😁evet zor erkek bebek daha zor ama nedense ben 1 haftada isim arqyisina girdim sonra hemen kesinleatirdim icime cok sinmisti anlami da hosuma gitmisti
Arzumurkmez Meralcnbz bence kötü değil ikisi bir arada. mesela ben iki isim koymak istemiyorum ama tercih meselesi tabii
Arzumurkmez Sengulkrgz aynen öyle yapıyoruz bizde çocuğa seslenir gibi yapıyoruz bakalım nasıl oluyo diye😇