Aybkctnn Oğluşuma isim bulamıyorum kızlar sadece 2 ay kaldı isimsiz doğacak çocuğum😖 Fikir verir misiniz bana🥰❤️
Sengulkrgz Aybkctnn musab... Habip... batın.... zahir... zayd mahir...Ve benjm olusumun adi da huzeyfe olacak....Benden bu kadar 😁
Sengulkrgz Aybkctnn zeyd Mahir eski kabe imaminin ismi bu ismi o kadar cok seviyorum ki soyledigimde bile manevi duygusundan dolayi aglamak geliyor icimden cok guzel isim ikisi arasinda kaldim ama huzeyfe daha agir basti😁
Gamze88 Aybkctnn Şuan yiğit olacak gibi😅benim de 2 ay gibi bi sürem kaldı amaaa isim net değil,ablası yiğit diyor,ben toprak -rüzgar-istiyorum..kızımın adı Yagmur 😍biraz uyumlu olsun dedim ama kızım beğenmedi😅🙈
Gamze88 Aybkctnn bakalım dün de rüyamda Ümit yiğit die sesleniyordu çevremdeki insanlar 😒hani yiğit koymuştuk diyorm rüyamda😂ne zaman değişti ismi fln,hayırlara çıksın bakalım 😍
Aybkctnn Gamze88 inşallah canım😍 Ümitte güzel isim ya Aman ne bileyim hepsi güzel seçenek çok olunca kararsızlıkta hat safhada😒😂