Drngrkm Kızlar 19+5 haftalık hamileyim bazen bebeğim karnimin sol tarafinda toplaniyor hatta dışardan elledigimde orda oldugunu hissediyorum bi yumru gibi oluyor. Saniyelik bi olay sonra yine eski haline geliyor.sizde de boyle oluyor mu?
zeynepikramom Drngrkm evet canim oluyor benim kizomda oyle karnimin sadece belirli yerinde sagimda duruyor ozellille sonra bazen solda oluyor yumru gibi dedmigin gibi saniyelik borsey geciyor sonra saga tekrar bana doktorum saginda hamile kalmissin demisti surekli sagda duruyor zaten normal yani bir yerde durmasi ☺
semagzl Drngrkm senin daha kucuk ben 36 haftalik hamileyim benimde bazen sol yukari ckyor karnim o kadar egiliyor ki anlatamam kendi nerde isterde orda duruyor canm mudahale edemessn ben gordgm zaman guluyorm artk 😂😂😂 kendince oyun oynuyorlar
Fatma061 Drngrkm benim kızımda öyleydi ama o kadar küçükken değil mesela nstye girerken hep sağ tarafımda toplanırdi
anneyimben12 Drngrkm gayet normal özellikle kız bebekler daha çok yapıyo benim kızım olacak sürekli yapiyo yer değiştiriyo sorun değil bunu yapması senin ki saniyelik sürüyormuş benim ki yarım saat öylece duruyo bazen 😊
Senailhan 27+5 im bende de oluyor toplanırken de hissediyorum taş gibi tam toplandığı yer birkaç saniye sonra düzeliyor önemli olan süresi ve sıklığı kasılmaların herkesin de yaşadığı birşey normal yani 😊
LittleMan Hiç korkma canım çok normal bi durum benimde ikizlerim olcak offf fena bişi oluyor karnım sağdan soldan 😂
Canes Bence doktorunuzla paylasin bunu cunki bu dediginizin son haftalarda olmasi normal diye biliyorum ben ,bendede oluyor ama 37.haftamiz bitti.