KaderAdnan GULSAHKP bazen losyon olması iyi oluyor mesela benim kızımın poposu feci bi hal aldı egzama dediler mantar dediler herşeyi dediler slepy kullanıyordum losyonsuzdu losyonlu bi beze geçtim biraz daha rahatlattı koku hapsetmiyor sleepy yani bez için stok yapma bence canım ben bebek kolisi almıştım bi tane bir numara 40lı bir tane iki numara 40lı bez vardı iki numaranın yarısını kullanamadım bez değiştirdim
KaderAdnan Mervecckl resmen özetlemişsin durumu bence içlerini karartmak istemem ama aynı durum bundan ibarettir elizabet gibi takılan yeni doğan anneleri var ınstagramda hiçde öyle değil durum ful makyaj bakımlı saçlar vs vs 😂😂 yemek pişerse öp başına koy 😂
Mervecckl KaderAdnan hahaah😂😂😂 onların ya yardımcısı var yada günler sonra buldukları ilk fırsatta etrafına ben iyiyim yıkılmadım ayaktayım pozları bence😂😂😂
Kenanizm18 GULSAHKP eskiden var mış 2018 in bi ayında kaldırmıslar üretimden. Şikayet.com a yazmıştım aradıklarında sölediler🤷🏻♀️
GULSAHKP Kenanizm18 iyi bari ya en azından bikaç seçenek olması güzel bez açısından dileyen istediğini alır.
mrshavva Mervecckl insan ilk çocuk diye biraz endişeli oluyor biraz haklısınız ama kendinizi de yıpratmadan en güzeli akışına bırakarak büyütmek 😍 çok sevindim rahatlamanıza 💕
Mervecckl mrshavva insan nasıl davranacağını bilemiyor ki canım tecrübe ederek öğreniyor insan okuduğun kitaplar hikaye uygulamayla teori çok değişiyormuş😂
Tugba2626 Ya bırakın allah aşkına bende dahil burada hamilelerin %90 ı eminim ütü yapmıştır bebeğin kıyafetlerine . Aha buraya yazıyorum bebeğim doğsun bir kere daha ütü yapar sonra bırakırım . Huyumu biliyorum 😂 çoğu da öyle olacak işe güce yetişemeyecek uykusuzluk canımıza belki tak edecek.yaşayıp göreceğiz
Betsbet GULSAHKP ben de sizinle aynı konularda hassasiyetlere sahibim. Buradaki yorumlara aldırış etmeyin hiç. Ben kendim kullandığım yüz temizleyici veya nemlendirir bir kremde bile petrol türevi paraben sls sles VS olmasın diye özen gösterirken gidip el kadar bebeğe niye zararlı kimyasal kullanayım. Millet şunu anlamıyor elbette herşeyin içinde kimyasal var elbette çocuk kimyasalla tanışacak mecburen ama burda insanların hassasiyet gösterdiği şeyler petrol türevi zararlı kanserojen kimyasallar.ben bunları kullanırım nolacak yok görmemişin çocuğu olmuş yok herşeyden çocugu sakınmamak lazım diyenler bu sizin aşırı cool anneler diğerlerinin pinpirikli olduğu anlamına gelmiyor. Bile bile kanserojen maddeye göz yummak coolluk rahatlık olmuyor tercih oluyor sadece.
GULSAHKP Betsbet Vallahi aldırış etmiyorum bu konular bilinçle alakalı sonuçta bilinçli olmayınca böyle abuk subuk yorumlar da geliyor haliyle. İşimiz zor ama bize emanet edilen bi canımız bide canımızın canı var en iyi şekilde bakmalıyız Allah yardımcımız olsun. Böyle bilinçli kadınlar sayesinde pırıl pırıl nesiller yetişecek inşallah 😊
Sevgiseli GULSAHKP primadan %100 iyidir korkma ben 2 cocuguma prima kullandim pismanim keske sleepy ozaman olsaydi kardesim kullaniyor memnun bende aldim onu kullancam.
Slndnz GULSAHKP Ben de sizin gibi dikkat etmeye çalışıyorum kimyasal içerikli ürünlere. Paylaşır mısınız tarifler olan sayfaları?
GULSAHKP Slndnz tabiki... chirimirim instagram sayfası Fermente mutfagım web sitesi ve instagram hesapları var En en çok güvendiğim ve bilgi edindiğim sayfa ise bilimselanne.com ❤️
aarzucaa GULSAHKP bilimselanne yi bilmiyordum bi takip ediyim bende. Gönşüm goon almak ister çünkü yumuşaklığı çok iyiymiş ama bütçeyi de düşünmek gerekicek sanırım sleepy ya da molfix deniycem. Arkadaşım prima dan molfix e geçti çok memnun tabi bebekten bebeğe değişiyor mesela bi arkadaşımda primadan vazgeçemedi çünkü diğerleri pişik yaptı
mrshavva Mervecckl aynen öyle diş hekimi asistanıyım hekimler dişleri fırçalamak önemli fırçalamanız lazım diyordu çocuk sahibi olunca söylediğimiz gibi kolay olmuyormuş diyorlardı hep 😁