Aklıma takılıp duruyor. Çok saçma geliyor bu yğzden doktora falan da soramıyorum ☺ eltim ve bikaç kişiden duydum. Bebek doğup 6 aylık oöduğunda bi kan testi yapılıyomuş bebeğin kan grubuna bakılıyomuş 🤔 çünkü doğduğundaki kan grubu bebek 6. ayına geşene kadar değişebiliyomuş. Çok saçma geliyo düşününce. Gerçeklik payı ne acaba bilen var mı?