Ruhsuz 7+5 oldum şimdi 12 yı gecınce yanı, O kadar su içmeme rağmen ağzım kuruyor bogazıma kadar normal mi aslında hamılelıklerımde hep burnum tıkanıyor agızdan nefes aldığım için mi yoksa şeker filan mı korktum bi anda 3 gundür böyle??
anneyim_ Ruhsuz ayakların altında yanma da oluyor şekerde ama korkma ağız kuruluğu çok normal bir belirti benim hamile olduğum gündem itibarem vardı
Ruhsuz anneyim_ aksine ayaklarım buz gibi hiç ısıtamıyorum petekte sürekli ayaklarım bir de abdest alınca oo baya uzun sürüyor ısıtmam, bu burnum için kadın dogumamı yoksa kbb ye mı gitsem bilemedim afedefsiniz burnumun içi yara resmen kabuk tutmuş
anneyim_ Ruhsuz endişelenme ben çok araştırmıştım belirtileri burun tıkanıklığı ağız kuruluğu bunlar çok yaygın belirtiler değil ama hamilelikte oluşuyomuş normal yani korkma
Merveihsan42 Bende aynen hamileliğin başında bunu yaşadım günde 3 litre falan su içiyordum dudaklarım kuruyordu ama 15. Haftadan sonra geçti sanırım
Mihribali Benimde burnum tıkalı hamile olduğumdan beri ağzımdan nefes aldığım için sabahları ve hatta gece yarısı çok kötü uyanıyorum bu da midemi bulandırıyor😭😭 Başucuma kraker bisküvi vs koydum uyanır uyanmaz ağzıma atıyorum ama yutana kadar akla karayı seçiyorum çok zor bir durum😥 8 haftalığız👶🏻