Ftmskry 33+6 bugun bebek hareketleri cok az hissettim arada bir sertlesme oldu yani kasılma normal midir hareketleri yeri daraldigi icin mi az hissediyorum acaba?
Gurbettegebe Ftmskry çok bilmiyorum post üstte kalsın ama sunu duydum günde en az 10 kere hareket etmesi gerekmiş eger azsa doktora basvurulmalı die
Aysegolcuk Ftmskry aynı haftadayız benım kızım çok hareket ama sürekli bir yere toplanıyor canım açıyor bu haftalar daha çok hissederiz çünkü yer daraldığı için ama
Aysegolcuk Ftmskry benim ki her yerime toplanıyor suan göğüsümün altına toplandı acayip açıyor rahatsız edici